Informació i atenció al visitant

Què és?

Equip professional que proporciona atenció i informació personalitzada als visitants sobre els continguts de la programació (col·lecció, exposicions temporals i activitats), així com dels diversos serveis que ofereix el Museo, en almenys dos idiomes: espanyol i anglès.

A més, aquest personal:

  • Gestiona les cues
  • Orienta sobre la ubicació dels espais i serveis
  • Valida les entrades comprades o descarregades a través d'Internet
  • Rep i identifica els grups 
  • Rep els col·lectius d'atenció preferent
  • Facilita el préstec de cadires de rodes i cadires bastó
  • Participa en el desenvolupament de les activitats del Museo (seminaris, conferències, concerts, etc.)
  • Atén els assistents als actes de premsa, de protocol i de patrocinis, del Museo
  • Lliura i recull els formularis de queixes, suggeriments i felicitacions, així com els fullets d'opinió del Museo

On?

Als taulells i punts d'atenció - informació localitzats en:

  • Accessos al Museo
  • Edifici Sabatini, Planta 2
  • Connexió entre edificis, Planta 1 (punt de trobada)
  • Palacio de Cristal
  • Palacio de Velázquez

Com reconèixer els membres de l'equip?

  • Tenen aquest logotip d'identificació

Com reconèixer els membres de l'equip?

  • Tenen aquest logotip d'identificació:   Información y atención a los públicos

Com reconèixer els membres de l'equip?

Punto de Información. Planta 2, Edificio Sabatini