Què és?
Equip professional que proporciona atenció i informació personalitzada als visitants sobre els continguts de la programació (col·lecció, exposicions temporals i activitats), així com dels diversos serveis que ofereix el Museo, en almenys dos idiomes: espanyol i anglès.
A més, aquest personal:
- Gestiona les cues
- Orienta sobre la ubicació dels espais i serveis
- Valida les entrades comprades o descarregades a través d'Internet
- Rep i identifica els grups
- Rep els col·lectius d'atenció preferent
- Facilita el préstec de cadires de rodes i cadires bastó
- Participa en el desenvolupament de les activitats del Museo (seminaris, conferències, concerts, etc.)
- Atén els assistents als actes de premsa, de protocol i de patrocinis, del Museo
- Lliura i recull els formularis de queixes, suggeriments i felicitacions, així com els fullets d'opinió del Museo
On?
Als taulells i punts d'atenció - informació localitzats en:
- Accessos al Museo
- Edifici Sabatini, Planta 2
- Connexió entre edificis, Planta 1 (punt de trobada)
- Palacio de Cristal
- Palacio de Velázquez
Com reconèixer els membres de l'equip?
- Tenen aquest logotip d'identificació
Com reconèixer els membres de l'equip?
- Tenen aquest logotip d'identificació:
Com reconèixer els membres de l'equip?